2010/10/19

آی آدم ها که به فنا رفته و تنهایید

Posted in کوتلاسِ پیامبر فرمود, شکست عشقی‌ tagged در 1:57 ب.ظ. توسط کوتلاس ِ پیامبر

گیرم که با دوستان میگین می خندین ( همش )

گیرم که یجوری سرتون و گرم می کنین ( بالاخره )

با غربت لحظات قبل از خواب چه می کنید ؟ ( آخه )

—–

اشتراک در فید کوتلاسِ پیامبر ***  لایک خور

36 دیدگاه »

  1. هیچ
    می سازیم

  2. فیلم .س.و..پ.ر. می بینم دیگه ؟ :دی

  3. کویر said,

    خاطرات زمانی که تنها نبودیم رو مرور میکنیم…بعد افسوس میخوریمو میگیم عادت میکنیم…

  4. هیپو said,

    کوتی گیتارتو بردار بزن به صحرای کربلا………………..

    آب معدنی هم بردار…………(گرمه نه؟)

    زن جان وقتی فیلم .س.و.پ.ر.ا.ت تکراری بشه چیکا میکنی……..؟؟؟ ای ای

    کوتی از دندون درد بدتر فیلم .س.و.پ.ر. تکراریه آخر شبه…

  5. ف@طمه said,

    هی گفتی آهنگ میذاریم اشک میریزیم

  6. ای پیامبر خدا !!!
    بدان که ما از اصحاب نیکوی توایم !!!
    چون همواره در ما یاد خدا را زنده کردی شب ها نیز چون به حضور او واقفیم چنین غریب در آن لحظات نمی شویم !!

  7. HuleZone said,

    لحضات؟
    نه خداییش؟ :|

    • آره .. دقیقا همون چن دقیقه که میری سر جات که بخوابی و منتظری خوابت ببره و همه تنهاییا یهو هجوم میاره … چیه دقیقا سوالت؟ من نمی فهمم ..

      • HuleZone said,

        والا قدیما که «لحظات» جمع «لحظه» بود. «لحضات» نمی‌دونم چیه

      • یا مریم مقدس !
        شرمنده اخلاق ورزشکاری :دال ممنون که گفتی .. پیش میاددددد :دال

  8. baaghaali said,

    من شبها تنها نیستم .. یه بالش دارم قد خودم
    از بچگی یه دونه داشتم ، جهت رفع حاجت ! میدونی به مرور زمیان که قد می کشیدم قدِ این بالش هم بلند تر میشد…
    موندم دستش! اگهشوهر کردم اینو چه جوری باید رووو کنم ؟
    تازه .. اسم هم داره … اسمش » آقای خوابالود » هست ، تا بغلش می کنم ، چرتم میگیره…

    ولی حالا جدای جزئیات زندگی شخصی !!!
    من خوابم ( بزنم به تخته .. .. زدم ) خوبه ، تو مترو ، توی تاکسی ، تو اتوبوس ، روی زمین ، جای روشن ، پر نور، پر سر و صدا فرقیم نداره ، تا 20 بشماری خر و پفم هم در میاد …

    ولی یه دعایی دارم که معجزه میکنه برای خواب:
    ای خداااااااااااااااااااااااااااااااا… تا کی بخوابیم از هم جدااااااااااااااااااااااااااااا ( با خلوص نیت و سوز دل که بگی چشمات بسته میشه )

  9. baaghaali said,

    1-میشه بگی چطور میتونم با فیس بوک کار کنم ؟
    2- چطور میتونم لایک خور رو بذارم توی بلاگم؟
    ( من قبل از هر کمکی تشکر لازم رو انجام میده )
    ممنووووووووووووووووووووونم

  10. خب وقتی فیلم. س..و.پ.ر تکراری شه ، دیگه فیلم. س..و.پ.ر. نمی بینیم !

  11. با «لحضات » هم یه کاری می کنیم دیگه.

  12. هیپو said,

    زن جان چندتا لینک بهت بدم؟؟

  13. کبری said,

    این هیپو چقدر هیز تشریف داره .. ویش

    • :)) عزیزم وقتی با دو تا اسم مختلف کامنت میذاری من میفهمم که یه نفری ! نکن این کارارو .. خود زنی می کنی ؟ کبری؟ پ

  14. متین said,

    ما کاری نمی کنیم .. لحظات ما رو می کنن بیشتر

  15. هیپو با من بود کوتی ؟

  16. نه عزیزم بحثی نداریم با هم …
    ما هم دوستیم با هم …

  17. trancer said,

    توهم بزن
    جواب میده.. میگن

  18. شاد ی said,

    بگیر بخواب ..خودتو لوس نکن!دلت می خواد فکر پول آب و برق و تلفن و قسط خونه وماشین و مدرسه ی بچه تا دعواهای خانوادگی و…….نزاره بخوابی؟!پس سرتو گه گذاشتی رو بالش ، بگو خدا رو شکر که مشکلم فقط غربت! لحظات قبل خوابه…!

  19. شاد ی said,

    پس مواظب باشید از چاله نیفتید تو چاه (:

  20. شماگريبي(غريبي)؟ ;)

  21. هیپو said,

    زن جان لینک هارو میخوای یا نه؟!
    کوتی پاتو تو کفش من نکن

  22. myself said,

    ای کسانی که ایمان آورده اید بدانید که سخت در اشتباهید !


پاسخی بگذارید

