2010/08/25

به جونِ بچّم ..

Posted in کوتلاسِ پیامبر فرمود در 10:34 ب.ظ. توسط کوتلاس ِ پیامبر

خاطره ها فرزندان نامشروع روابطند ..

—-

67 دیدگاه »

  1. اینو قبلا برای کند ذهن بیش فعال کامنت کرده بودم حیفم اومد اینجا ننویسمش ..

  2. yekgram said,

    همش نامشروعه یعنی؟؟!!

    • هیچ رابطه ای ابدی نیس .. تموم که شد .. خاطره های خوب بیشتر از بداش رو اعصابن بد هام که از بیخ رو اعصابن .. در کل آره همهشون به نظر من ..

  3. ف@طمه said,

    و چه بشود اگه مشروع بشود…

  4. سلام ای رسول خود مختار این ناحیه
    به راستی که خوب گفتی
    حالا چرا فرزند مشروع نیستند؟
    آها فهمیدم
    چون نا خواسته اند
    درسته؟

  5. ای بابا پیامبر من
    من باید یه اعترافی پیشت کنم و بگم که مردشور هر چی
    ر ابط رو ببرن جز ازدواج
    بببین داغ رابطه قبلی فکر کنم تاآخر عمر باهام بمونه
    پس گور بابای رابطه
    رابطه فقط ازدواج
    چون پایداره و قرار نیست تموم بشه

    • آره قبول دارم ازدواج باز چون تعهد بیشتری داره بهتره اما متاسفانه اونم ابدی نیس ..

      • کی گفته ازدواج ابد نیست؟
        پیامبر من تو دیگه که با عوالم غیب آشنایی داری و از اون دنیا خبر داری چرا این حرف رو میزنی؟
        زن و شوهر اگه واقعا آدم حسابی باشن و همو دوس داشته باشن اون دنیا هم با همند و هیچ جدایی بینشون نیست
        و دیگه خاطرات فرزندان نامشروع روابطشون نمیشه
        بلکه کاملا مشروع و پاک میشن خاطره ها

      • آدم حسابی باشن همو دوس داشته باشن خانواده هاشون گیر نده اجتماع اجازه بده به هم بخورن …. اینا همش تو دنیای ایده آل ه تو دنیای خودمون به خصوص تو ایران ازین خبرا نیس دکتر جان .. اگه یه رابطه ابدی بشه یه سری خاطره ها پاک می شن .. با ازدواج یا بی ازدواج ..

      • ریحانه said,

        کی گفته تو دنیای ایده ال فقط هست..به این که می تونی به کسی وفادار بمونی شک داری مگه؟

      • نه اصلا شک ندارم .. من حرفم این نبود که منظورم این بود که قرار نیس ازدواج کنی و دیگه همه چی خوب و عالی و ایده آل بشه .. من میگم صفر و یکی نگاه نکنین به مسائل .. فقط وفاداری شرط نیس کلی فاکتور دخیله..

    • Simni said,

      کی گفته ازدواج قرار نیست تموم بشه؟

  6. این خاطره ها به قول تو رو مخن
    خوباش که هیچی
    یاد خوباش که می افتی میخای سرتو بزنی تو دیوار
    بدهاش هم به قول تو از بیخ رو مخن
    من هر جا میرم هر کاری میکنم خاطره داره
    از شورتم و مسواکم گرفته تا خ انقلاب و کافه فرانسه و سپید سیاه
    زندگیمون گره خورده بود به هم
    2 سال
    اما الان که 8 ماهه منفصل شدیم با توالت هم خاطره دارم
    پس گور بابای هر چی رابطه است

    • دقیقا منظور منم همینه .. رابطه که تموم می شه با دو تا مشکل طرفی .. یکی وابستگی ه .. که خیلی اذیت می کنه اما اگه خوب تمومش کرده باشی زود میگذره .. یکی هم خاطراتت !!!! که هیچ کاریش نمیشه کرد و جالبه به قول خودت شاید حتی آدم با شرت هم خاطره داشته باشه !!! فی الواقع خاطره ها حرومزاده ترین موجودات رو زمینن ..

      • یعنی تو ایران نمیشه یه ازدواج ابدی داشت ؟
        نمیشه یه عشق ابدی داشت؟
        نمیشه با تمام مشکلات یه نفر رو دوست داشته باشی و اونم تو رو دوس داشته باشه و خاطراتتون جنبه شرعی پیدا کنه؟
        بابا پیامبر پس تو چی کاره ای؟
        با خدا صحبت کن بگو یه فکری به حال ما بکنه دیگه
        بد جوری تو نسخی هستیم

      • چراااااااااااااااا .. من نخواستم از بیخ همه چی و بزنم .. منظورم این بود که واسه این که یه رابطه ابدی بشه «فقط» ازدواج راه چاره نیس .. خیلی فاکتور ها دخیله .. اما تو ایران سخت تره .. تو آمار طلاق هم رتبه ی تپلی داریم تو دنیا ..
        خدا اگه اینکاره بود تنها نبود این همه سال .. :)) تازه دارم خودم میارمش تو خط ..

  7. ببخشید دلم پر بود

    • نه دکتر جان اتفاقا همه ی حرفات هم مربوط به پست بود هم موافق بودم با همش .. اینجا حرف زدن آزاد است ..

  8. آقا ما منتظر نظرات شما در مورد اتاق فکر خودشناسی هستیم ای پیشوای من

    • دکتر جان خوندم دیروز .. منتظرم یکم دیگه بحث و باز کنی که بتونم نظر بدم الان که فعلا تازه وارد بحث شدی ..

  9. کویر said,

    آقا گل گفتی اساسیییییییییییییییی

  10. اینو گذاشتم برای اینکه از نظرات بقیه بچه ها اطلاع پیدا کنی رسول من

    • خوندم اتفاقا نظرات بچه هارو همونجا .. شما مطمئن باش من اگه اگه احساس کنم حرفی واسه اضافه کردن به نظرات دوستان داشته باشم می گم :)

  11. So!…You Did It Again!..So Fuc*in› Great..

  12. Bingala said,

    kheili khub bud

  13. عشقی وجود نداشت…
    یادگاریه خاطرات با هم بودن بود…
    که باعث میشد فکر کنه عاشقمه….

  14. نیلوفر said,

    خیلی خوب بود

  15. متين said,

    نكشيدي بيرون اين‌جوري شد ديگه .

    حالا اينايي كه زاييدي رو بزرگ كن تا خوووب متوجه شي .

    • :)))) خوب بود
      تو اوج لذت حس زیاده خواهی نمیذاره بکشی بیرون .. یکم دیگه یکم دیگه .. کار از کار میگذره ..
      این بچه ها منو بزرگ می کنن نیازی نیس من بزرگشون کنم ..

  16. ای رسول مکرم
    دست رحمت خود را بر سر وب بنده بکش
    تا از وجود فیض تو ای نماینده تام الاختیار خداوند بهره ها ببریم
    خداوند توفیقی داد و با مطلبی جدید به روزیم ای رسول گرامی
    کامنت دونی ما انتظار شما را می کشد ای پیام آور ز حق تعالی
    ما منتظر اولیش هستیم

  17. قربونت برم رسول جون
    برای من میل کن ممنونت می شم
    توفیق نداشتم کتاب استاد رو بخونم
    ممنونم که هر روز می یای پیامبر من
    من دوست دارم

    • در اولین فرصت حتما ..
      بخون کتاب جالبیه من دوبار خوندمش دبیرستان که بودم جو موسیقی سنتی داشتم استادم بم معرفی کرده بود ..
      باعث افتخار منه
      ما بیشتر

  18. بی شعور میگه افتخاری طرفداراش بیشترن
    آخه این قیاس درسته؟
    اعصابمو خورد کرد مرتیکه

  19. مرده شور اين فرزندان نامشروع را ببرد
    گويا امكان سقطشان وجود نداره!

    • عمر می کنن لا مصّبا !! حیف خلق الساعه ن وگرنه می شد سقط شون کرد .. مثلا شب قبل خواب انتخاب می کردی صب که پا میشی کدموما یادت بمونه ..

  20. نگین said,

    خب فرزند خیلی باشه بیستا میشه
    بعضی وقتها آدم به اندازه ی خاندان قاجار خاطره داره
    به اندازه ی یه نوانخانه بچه نامشروع

    • هر چی فرزند بیشتر مصیبتش بیشتر .. من خودم یه نوانخانه هم جواب نمیده برو بچه هامو ..

  21. زودیاک said,

    کوتلاس جان قبول کن تو این بحث کار نشد نداره! یعنی می شه رابطه ای ایجاد کرد که ابدی باشه! حتی تو این ایران لعنتی! به شرطی که هر دو طرف بخوان! قبول نمی کنی؟!! هیچ مساله ای نیست!!:دی

    • صد در صد قبول می کنم .. همه جا می شه حتما می شه .. تو ایران یکم سخت تره .. اما کار نشد نداره .. اما اگه نشد تو میمونی و فرزندان نامشروعت !

  22. مهناز said,

    سلام .میشه بی نشونی بنویسم؟
    من که دارم بچه های نامشروعمو میزارم و میخوام برم از این مملکت.
    راستی کاش حق نگهداری این بچه ها هم با پدراشون بود!!!
    هرچند منم و یک گردان بچه و پدر این بچه ها داره با یکی دیگه خوش میگذرونه ومن باید …..
    کاش توی قانون حکمی و مجازاتی بود برای اون کسی که بچه هاشو الکی ول میکنه ومیره دنبال هوسهای جدید!

    • خواهش چرا نشه ؟ یارو میره به آخونده میگه : حاج آقا میشه با کفش نماز خوند؟ میگه : نه .. یارو میگه : من که خوندم شد !!
      امیدوارم لا اقل بر گردی جوابه کامنتتو بخونی ..
      خاطره ها یه طرفه نیستن که .. هرقدر که تو از اون خاطره هات سهم داری طرفتم داره .. شاید الان سرش به کس دیگه گرم باشه اما بهر حال یه روزی همین بچه هاتون یقه شو میگیرن .. انتقامت گرفته می شه .. اما نباید منتظر اون روز باشی ..

      • مهناز said,

        سلام
        یهویی باز کشیده شدم اینجا
        داشتم با اهنگ هایده که میخونه :
        مستی هم درد منو دیگه دوا نمیکنه/غم بامن زاده شده منو رها نمیکنه و……….با یاد بچه هام اشک میریختم
        که کامنتت و جوک توش!!! هرچند برای هزارمین بار بود میخوندمش ولی چنان حالمو عوض کرد که انگاری اولین باریه میشنومش!ممنون واقعا کارت عالیه
        امیدوارم همونقدی منو اذیت کرد خودشم اذیت شه و با تک تک سلولاش حس کنه که داره تاوان شکستن دل و غرور منو میده .من که دارم میرم .اما امیدوارم بفهمه باهام چکار کرده

      • خوشحالم ..
        این اتفاق یه روزی میوفته اما گفتم تو نباید منتظر اون روز باشی ..
        سعی کن از این حالت بیای بیرون .. زمان همه چی رو حل نمی کنه ! خودت باید حل کنی وگرنه مستی که سهل ه رفتنم دردتو دوا نمی کنه ..

  23. امان از دست اين خاطرات موذي چسبناك …. امان ….

  24. شهناز said,

    و با اين فرزندان نامشروع چه كار بايد كرد؟

    • بستگی به خودت داره .. یا تو خودت بزرگشون می کنی یا اینقد بهشون بی محلی می کنی که از بین برن !! در کل فرزند کمتر زندگی بهتر … راستی اهنگ تم بلاگت وحشتناک عالیه ..

  25. شهناز said,

    از نظر من هيچ كاريشون نميشه كرد، نه ميشه بزرگشون كرد، نه ميشه گذاشتشون سر راه و نه اينكه كشتشون، آدم اولش فكر ميكنه ساده ست و به مرور زمان همه چيز از بين ميره اما گذشت زمان رو بعضي چيزا هيچ تاثيري نداره، نمونه ش همين خاطرات. به نظر من فرقي نميكنه يه فرزند يا ده تا!!! دردسر يكي گاهي از ده تا بيشتره.

    • میشه بزرگشون کرد .. یعنی در کل چه بخوای چه نخوای بزرگ می شن .. اما سرعتش بستگی به خودت داره .. قبول دارم زمان کاملا جواب گو نیس اما بی تاثیر هم نیس ..

  26. sara said,

    اره
    اره واقعا همینه

  27. مهناز said,

    سلام
    چشم.تمام سعی مو میکنم
    میدونم زمان حل کننده نیست
    ممنون بابت ارشادم

    • خوب باشی همیشه ..
      خواهش می کنم فقط تجربه هامو خواستم گفته باشم قصدم نصیحت و اینا نبود ..

  28. شادی said,

    به ویژه وقتی با رویا ها پیوند بخورند….

  29. صدرا said,

    ای رسول!
    ای پیامبر!
    کجایی؟ به دادم برس.
    امشب، شب به دنیا اومدن بچه هامه!
    منم فکر می کردم که رابطم ابدی می مونه…
    اما دست روزگار نمیخاد بزاره.
    اصلا نمی دونم چجوری این خبر رو بهش بدم.
    نمیدونم چجوری تمومش کنم که سزارین نشن یه عمر جاشون بمونه.
    خدا نصیب گرگ بیابون نکنه. جدایی بد دردیه.
    مخصوصا اگه روزگار به زور بخاد جداتون کنه.
    ای تف به روزگار.
    تف به خاطره.
    تف به بچه نا مشروع

    • نمی دونم چی بگم ..
      فک کنم بهترین کار واسه من این باشه که وایسم کنارت منم به روزگار فحش بدم ..


پاسخی بگذارید

